vrijdag 18 december 2015

Warme December

Iedereen heeft ze wel eens, een off-day. En vandaag was ik aan de beurt. Ik ben moe. Fysiek, wat niet zo vreemd is na vijf dagen werken, met als uitsmijter anderhalve dienst op één dag, omdat bepaalde collega's echt niet weten wat collegialiteit en verantwoording betekenen. Maar ook mentaal, het loop top het werk al een poosje niet erg soepel, en woensdag was even de druppel. Uitkomst,  ik kon vanmorgen eigenlijk alleen nog maar kon huilen.

Nergens om, Vriend is meer dan lief voor me, maar dat zorgt met dit soort bui eigenlijk alleen maar voor meer tranen......

Dus maar lekker met de hond naar het strand. Even de zorgen uit de kop laten waaien. Dat helpt altijd, want uiteraard zag mijn foto-oog weer iets prachtigs.

Kunst aan de kust, zeeschuim.

Toen ik weer verder liep kon ik mijn ogen bijna niet geloven. Zag ik dat goed? Stonden daar twee jonge mannen zich uit te kleden? Ja, dat zag ik echt goed, en uiteraard kon ik het niet laten. Ik ben naar ze toe gelopen, en zei: "Nu weet ik dat het erg warm is voor december, maar gaan jullie nu echt zwemmen????" 


En zoals jullie aan de foto kunnen zien was dat ook echt de bedoeling.  Met als enige simpele uitleg, we houden van de zee, ook in december, dus we dachten, we gaan even zwemmen. Stoer stemden ze er mee in dat ik ze mocht fotograferen, al zeiden ze wel dat ze het nog niet echt helemaal zeker wisten of ze ook echt het water in gingen. Eerst even voelen met de teen, en daarna meldde de ene dat het water toch wel errug fris was. Ja duhhhh. Hihi, echt geweldig dit soort mensen, want uiteindelijk zijn ze echt wel er in gegaan. En voor het geval je me niet geloofd, ik mocht ze ook filmen! 


Niet denken dat ze het niet gedaan hebben hoor. Hier nog een filmpje!



Wat een kanjers hè!!! Ik kreeg ook nog heel lief een uitnodiging om mee te zwemmen, maar helaas, ik had mijn badpak en handdoek helaas niet bij me. Maar de gedachte alleen al was genoeg om mijn nare bui als sneeuw ( die we dit jaar met de kerst echt wel kunnen vergeten) voor de zon te laten verdwijnen!

Mischien wel een ideetje voor deze kerst, ipv die wandeling door de sneeuw gezellig met z'n allen gaan zwemmen in de zee. Als het aan deze twee jonge mannen ligt zal dat zeker de bedoeling zijn!

Tip van de dag: Doe lekker waar je zin in hebt, en wie weet, maak je zomaar iemand zijn dag helemaal weer goed. Thnxx guys!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten